کانون سردفتران و دفتریاران

شنبه, 09 اسفند 1399

پیگیری تاخیر دریافت استعلام الکترونیکی از طریق پست الکترونیک و پیام کوتاه

پیگیری تاخیر دریافت استعلام الکترونیکی از طریق پست الکترونیک و پیام کوتاه

 مديركل ثبت استان  تهران اعلام كرد:اگر پاسخ استعلام الكترونيك از تاريخ ارسال دفترخانه، حداكثر تا مدت 10 روز كاري به دفترخانه استعلام كننده واصل نگردد،‌شخصا پيگير و پاسخگو خواهد بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني كانون سردفتران و دفترياران، ميرصادق سعادتيان مديركل ثبت اسناد و املاك استان تهران عصر روز گذشته با حضور در جلسه پرسش و پاسخ يكشنبه هاي كانون به سوالات سردفتران و دفترياران استان  تهران درخصوص استعلام الكترونيكي پاسخ گفت.

 

 وي اظهار داشت: در اجراي طرح ثبت نوين و به منظور ارايه خدمات مطلوب تر، سامانه صدور پاسخ استعلام الكترونيك در اين اداره كل راه اندازي شده است.

 

 سعادتيان با قدرداني از همكاري سردفتران و دفترياران استان تهران در اجراي هر چه بهتر اين طرح،‌گفت: چنانچه پاسخ استعلام الكترونيك از تاريخ ارسال دفترخانه، حداكثر تا مدت 10 روز كاري به دفترخانه استعلام كننده واصل نگردد، مراتب را با قيد شماره و تاريخ استعلام،دفترخانه استعلام كننده،شماره پلاك ثبتي(فرعي و اصلي)،بخش و اداره ثبت مربوطه و همچنين شماره تماس خود را جهت پيگيري از طريق يكي از روش هاي زير اعلام كنند تا بررسي و اقدام لازم انجام شود.

 

1-     آدرس ايميل به نشاني    [email protected]

2-     ارسال پيامك به شماره    30007654321720