شنبه, 25 ارديبهشت 1400

قابل توجه حقوقدانان محترم، مهلت ارسال چکیده مقالات تمدید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران مهلت ارسال چکیده مقالات "نخستین همایش نقش و جایگاه سند رسمی در نظم حقوقی"، با توجه به مقارن شدن ایام پایانی موعد ارسال چکیده مقالات با برگزاری دو آزمون وکالت و قضاوت در هفته گذشته و هفته جاری و مشغول بودن بخش مهمی از انرژی حقوقدانان، دانشجویان و اهالی حوزه ی حقوق به این دو رویداد مهم، و با توجه به درخواستهای مکرر این بخش از اهل قلم، فرصت ارسال چکیده مقالات به مدت ده روز (تا پایان روز آخر آبان) تمدید می گردد.

از این رو تغییرات بعدی در زمان بندی همایش بدین شرح اعلام می گردد:

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات:  30 آبان 1391

اعلام نتایج داوری مقالات: 10 آذر

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: متعاقبا اعلام می گردد.

قابل ذکر است که بنا بر اعلام دبیرخانه همایش، مقرر شده در کنار انتشار چکیده مقالات پذیرفته شده که در روز همایش توزیع می گردد، اصل مقالات ارسالی نیز در مجله وزین کانون در چند شماره ی متوالی به چاپ برسد. از این رو نویسندگان مقالات جهت تدقیق و بررسی و نهایی کردن اصل مقالات خود فرصت کافی خواهند داشت و این فرصت ارسال اصل مقالات الزاما تا روز برگزاری همایش نیست.

درادامه ، پيرو اطلاعيه قبلی مبنی بربروز اشكال در سرور ايميل كانون وعدم دريافت تعدادی از مقالات ، با توجه به برطرف شدن اشكال ، از كليه حقوقدانان محترم وهمكاران گرامی كه در دوره زمانی 9/8/91 لغايت 20/8/91 نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نموده بودند ، درخواست می شود قبول زحمت نموده ، مجددا چكيده مقالات خود را به آدرس ايميل : [email protected]   و يا    [email protected] ارسال نمايند.

به محض دريافت مقاله ، ايميل اعلام وصول، ارسال خواهد گرديد.

كميته علمی نخستين همايش نقش وجايگاه سند رسمی در نظم حقوقی